I AM STRONG ENOUGH

BUT IT DOESN'T MEAN I CAN'T CRY AT ALL

Sunday, January 30, 2011

Penantian



Entry hari ni berilhamkan dari keadaan yang agak suram dirumah. hanya bertemankan si comel, nama kucing kesayangan aku ni. dia suram je sebab kawan baik dia dah mati dimakan anjing liar tempoh hari.

kesian tengok dia, asep baring dan hanya termenung...

belai punya belai, lama2 aku macam leh masok pulak keadaan dia yang sepi tu...

aku tak gila lagi ok! cuma memahami..

terjumpa satu lagu dari band Kertas, tajuknya Penantian.
kalau nak feeling baca entry ni, mute sekejap lagu goo goo doll kat sebelah kanan page aku ni -->


then play lagu kat wall ni..



duduk diam2..



kosongkan kepala..



tenangkan fikiran..



fikirkan yang manis2..



buang rasa benci dalam hati..



nak lagi best, duduk kat tempat yang sunyi sepi, malap2 sikit pon best jugak



dah sedia?



ok, baca betul2 setiap bait2 lirik ni.



pahamkan maksud die...









*******************************************



Bulan dengarkan lantunku

bintang temanilah aku

terangi gelap malamku




aku ingin engkau tahu

ku kan selalu menunggu

hilangkan rasa letihku




Bila nanti kau mengerti

kumohon terangi aku




dalam hatiku

ingatkan aku

untuk menahan rasa hati lelahku

yang slalu ...

rindukan tawamu dalam hatiku




hanya dirimu ...

beri malamku yang menghiasi jiwa

yang rapuh

terlalu merindumu



Bila nanti kau mengerti

kumohon terangi aku .....




dalam hatiku

ingatkan aku

untuk menahan rasa hati lelahku

yang slalu ...

rindukan tawamu dalam hatiku

ingkatkan aku ku kan tetap menantimu

hingga hati itu




akhirnya, tetap bersendiri....


No comments: