I AM STRONG ENOUGH

BUT IT DOESN'T MEAN I CAN'T CRY AT ALL

Wednesday, January 26, 2011

Menungu Bukan Konsep Aku...

Kadangkadang bila kita bersifat terlalu kejam, atau terlalu mendesak untuk melupakan segalanya yang berlaku, kita juga akan dijadikan sandaran untuk apa yang telah kita lakukan. tapi untuk kali ini, tak mengapa, aku mengalah.


aku tau yang kau dirundum duka, sepi walaupun kau tak mampu untuk zahirkan. aku faham. sangat faham dengan keadaan kau yang didesak oleh rasa ego kau yang terlalu tinggi.


aku bukan untuk beri peluang, cuma untuk beri ruang agar kau boleh kongsikan segala duka kau itu dengan aku. aku terima seadanya. terima segala ego kau. Dan jika kau rasa kau memerlukan aku untuk mendengar setiap permasalahan kau, aku sedia mendengar. sedia memberi masa untuk berada disisi kau walaupun aku pasti kau akan menyakitkan aku walaupun sedikit. aku sedia..benarbenar sedia..


aku tunggu panggilan dari kau, dan cuba katakan yang engkau mahu ketemu. aku sedia..benarbenar sedia...


biru itu tak semestinya petak...



Moga by Farhan AF4

Moga kau tenang
Moga kau riang
Ditiap jalan
Ditiap ruang

Moga hatimu tidak keliru
Dalam memburu impianmu
Moga kau tahu yang mana satu
Untuk kau sentuh dan kau tuju


Jalan kau pilih moga yang terbaik
Jalan yang bakal memberimu bahagia
Jalan yang tidakkan mengundang derita

Aku iringi dengan restu dan doa
Semoga kita akan bertemu semula
Moga.. bertemu semula

Moga harimu selalu terang
Moga kau temu kedamaian

c/o

Jangan kau lupa dimana kau bermula
Jangan berdusta pada yang setia
Moga.. tiada yang terluka


Biarpun dikau jauh
Manapun kau berlabuh
Kuharap hatimu kan tabah
Dan jangan sesekali kau berubah
Moga kau tetap seperti yang dulu

Jalan yang tidakkan mengundang derita
Jangan kau lupa dimana kau bermula
Jangan berdusta kepada yang setia
Moga.. tiada yang terluka

Moga kau tenang
Moga kau riang...

No comments: