I AM STRONG ENOUGH

BUT IT DOESN'T MEAN I CAN'T CRY AT ALL

Wednesday, September 1, 2010

First September

oh hati..
tolongglah berhenti dari meronta-ronta nak buat sesuatu yg bodoh.
pada mana awak tahu yang ia akan membawa kepada sakit hati..


oh hati..
kenapalah awak ni degil sangat??
tak serik2 lagi ke??

oh hati..
silalah ikut kata tuan empunya diri..
dia sgt tak larat untuk rasa sakit hati.
dia dah penat.


oh hati..
awk adalah benda yang paling dekat dengan dia.
dia beharap sangat awak paham..


oh hati..
terima kasih kerana memahami..

I don't know until when my heart will listen to what I'm saying n wish for!! hope my heart wont make me hurt..even more~

2 comments:

Shadowthorne @ Ramzu Zahini said...

erm... 17 September nie genaplah setahun aku dengan si dia.

:(

Ahmad Firdaus @ Yau said...

messy: awak dok diam2 kat situ..haha

ramzu: xpe la..maybe xde "jodoh" kot.
masing2 ada reason sendiri. be strong!!