I AM STRONG ENOUGH

BUT IT DOESN'T MEAN I CAN'T CRY AT ALL

Friday, February 11, 2011

ada juga pengunjung di blog saya yang kuat seks!!



After I have been blogging for almost one year, I try to figure out the statistic based on the page viewed on this blog. The current number of people who access my blog at this moment are around 7800 viewers, which is not included my own page-views since I have setting up the system not to do so. This number represents the total amount of my viewers.



Viewers tertinggi adalah dikalangan Malayisan dengan jumlah yang mencecah sebanyak 3900.

yang tak tahan, orang korea pon masok dalam blog ni jugak!
terima kasih banyak2 kepada mamat2 dan minah2 Korea yang mengunjungi blog aku walaupun aku tau korang tak paham menatang apa yang aku carutkan dalam blog ni...




aku yakin ada jugak orang yang click button "Share" kat facebook berkaitan blog aku sebab aku pernah nampak dan ade jugak yang hantar email supaya aku menjawab pertanyaan mereka yang kadang2 seperti mintak untuk dilempang laju2.. terima kasih kepada 400 pengguna facebook yang berbuat demikian.



Terima kasih juga kepada http://masakomichiko.blogspot.com/ sebagai pengunjung yang agak kerap masuk blog ni... i like your headline in your blog! it's inspiring!!



Post yang banyak mendapat pembaca...




ape tuh? cube tengok betol2!!



dan yang paling membuatkan aku terpaku seketika. ada juga dikalangan pengunjung di blog aku yang gila seks!! ye gila seks! haha..

dimana mereka menggunakan search engine dengan meletakkan perkataan yang kurang sedap untuk disebut. blog ini hanya cerita merapu. tiada kaitan dengan seks. aku ni simbol/icon lucah atau sexy ke? hahaha WTF!!



No comments: